18. stu 2009.

Omnia vita ex mare

Stiglo nam je novo pismo koje evo istog časa stavljamo na blog:

od 2005 radim projekat / NVO Mediteranski centar fotografije omnia vita ex mare, ali sam ove godine nesto posustao.......
Radim svoju korculanku, a minitionac 6.5m  doma za gust, takodje.

Milo mi je da sam naletio na blog, … Za pocetak evo par slika i rado stojim da pomognem u afirmaciji svega ovoga.

U Baru sam za dane PRISTANA napravio jedan vijadj starih drvenih barki po marini ali …
ima nas koji to volimo i radimo iz ljubavi i gusta ,....SUA SPONTE sto kazu latini, ali donosioci odluka vole mega jahte.
Prije  par godina Bar sam izlepio sa ovim bilbordom, pa evo, za pocetak da imate

clip_image001

 

imam nesto slika starih barki sa regata u Perastu i Fashinade pa cu poslat a imam i nesto sto bi rekli od svega pomalo. Dacu Vam, izberite i koristite po svojoj volji za afirmaciju starih drvenih brodova i Mediterana koji nazalost nestaje

Anto bar

 

Vidimo da se Anto sjetio svega i prije nas i da očigledno dobro peška. Ali kao da je malo izgubio force?  Nećemo mu dat da stane !

 

clip_image002
Ajde Anto idemo! Ako pane vjetar idemo na vesla.

Za DrveneBarke
Branko N.

Nema komentara:

Objavi komentar