13. pro 2009.

Slučajno stolar

Pisali smo već o tome kako su mnogi majstori izučili za čamčara i kalafata u arsenalskoj čamčarskoj radionici, a sada da vidimo kako se postaje čamčar, odnosno stolar u nevolji.

Svoj put od “tehnološkog viška” do uspješnog stolara i meštra za drvene barke ispričao nam je

Tonći Usanović

 

Ja sam Tonći Usanović, rođen u Kotor, a živim na Prčanj.

Tonci Usanovic stolar

Sticajem okolnosti, ostao sam bez posla u firmi, kao tehnološki višak. Imao sam puno slobodnog vremena i slučajno sam počeo za svoju kuću da pravim police, hoklice, škanjiće, stalke za cvijeće… Tako sam zavolio drvo, to se proširilo na prozore, škura, vrata, krevete itd.

Ima dosta ljudi koji cijene ručni rad od drveta tako se moj posao proširio pa sam počeo od toga da živim i zarađujem.

Tonci i batana Marina ED

Od uvjek mi je bila želja da imam svoju barku. Prvu sam kupio i restaurirao uz pomoć Iva Lastavice koji je stari meštar profesionalac. Dosta sam naučio od njega. Zatim je došla druga, plastična koju hoću sada da prodam i ova koju sam sam renovirao. To je jedna mala batana koju sam za male pare kupio a sada je prava ljepotica. Tako sam zavolio i ovaj zanat i nadam se da ovo neće biti poslednja barka koju ću vratiti u život.

Batana Tonca Usanovica ED

Imam svoju radionu i tu provodim najviše vremena.

Ovaj posao nije lak, treba znanja, vremena, strpljenja i ljubavi.

Tonci u radioni 1ED

Nadam se da ću još dosta baraka, škura i vrata napraviti.

Tonci i batana 1 ED

Za DrveneBarke

Tonći Usanović

Tel- 069 235 466

Nema komentara:

Objavi komentar