9. pro 2009.

Prilika za izvoz drvenih baraka

Na adresu našeg bloga upravo je stiglo ovo pismo:


Postovani.
Moje ime je Alzbeta Marinova a jestem iz Ceske. (Nekada, sam zivela u bivsoj Yugoslaviji, zatosto moj muz, gradj. Ing, je tamo radio ako savetnik za termoelektrarne.) 

Ja, nekoliko godina radim, ako savetnik za Nigerijko - Cesku obhodnu komoru, koja radi direktno sa federalnom vladom Nigerie a Ministarstvom Innostranstva Ceske.

Ja, sada trazim proizvodnju drvenih barka, koje mogu sluziti za ribare, ali takodje, da iz ovih barka ljudi mogu prodavati svoje produkte, ako putuju rjekom ili oko mora. Zato, to nemogu da budu one visoke camce, ali bas ove, koju imate ovdje slikanu.

Ali, jest mogucnost i za joint-venture takodje za ostale brodove. Puno pozdravljam i hvala na Vas odgovor.


Sa postovanjem.
Marinova.


Da je sada arsenalska čamčarska možda bi naša pasara stigla i do Nigerije.

Možda neko ipak misli da može ostvariti ovdje neku saradnju. U tom slučaju javite se da vam
proslijedimo detaljne podatke za kontakt:

drvenebarke@yahoo.com

NB

Nema komentara:

Objavi komentar