30. tra 2010.

1. Maj

Praznik rada. Nema više iluminacija, ali ponegdje je opstao uranak. I naravno jagnjić, ali ne vrti se se više na ražanj nego se peče u teću, valjda da bi se na praznik manje radilo.

U Perastu i Gornjoj Lastvi okitiće se mađ, na Vrmac će se igrat fudbal, na Trašte i u Dobru Luku biće prvih kupača. (a možda i neće jer je prodato), a mi u slavu rada objavljujevo ovo pismo koje nam je sa fotografijama poslao

Milovan Milaš

 

Poštovani,

pogledao sam Vaš sajt i moje impresije su jako pozitivne.

Monogo mi je drago da ovako nešto postoji jer sam i sam veliki ljubitelj drvnih brodova. Iz tog razloga i ja sam se posvetio gradnji istog.

Trenutno sam u srednjoj fazi izrade cruzera duzine 5.8m.

Ukoliko ste voljni pogledati, rado cu Vam ostaviti par fotografija kako bih Vam dočarao taj duh prošlih vremena u kom se stvarao takav tip broda.

Photo-0094

Photo-0095

 

Photo-0126 

Photo-0127

Fotografija1423

 

Fotografija1426  

Fotografija1427

Vaš poštovalac...

Milovan Milaš

Zahvaljujemo Milovanu na prilogu i podršci. Podržavamo i mi njega u radu i očekujemo nove fotografije

Za DrveneBarke

NB

Nema komentara:

Objavi komentar