Jošjedna drvena ljepotica je ovih dana zaplovila vodama Bokokotorskog zaliva. U pitanju je Brodica po imenom REGINA a napravljena je na Korčuli
1907.
Kompletna rekonstrukcija broda urađena je 2000 godine i tada je ugrađen
novi Perkins motor.. Radio je jedan stari majstor iz Krtola.
Početak radova-poslije obilnih kiša
Majstor stolar-Milovan Milaš
Majstor od piture –Dušan Janjić
Poslije paljena drveta plinom i skidanja višegodišnjih
naslaga boje uslijedilo je čišćenje
ostataka brusnim papirom .
Zamjenjeno je vrlo malo drveta:na oba boka madijer po 1
metara.Na provu dio i na krmu je dodato drvo radi estetike.Podvodni i nadvodni
dio je bio u odličnom stanju.Stari kalafat nije skidan.Brusilicom je očišćen
spoj između madijera( od starog kita) i
napunjen Vurth-ovim ljepilom.
Podvodni dio je premazan sa tri ruke Hempel-underwater
prajmer za drvo..Zatim anfouling Coperpaint
.
Nadvoni dio je premazan sa Hempel undercoat,zatim završna
Hempel boja u zelenoj nijansi.
Plastificirani djelovi krov kabine i nad kabine hempel
dvokomponentna boja za plastiku.
Pošto je ranije brod premazan uljanom bojom,sada se detaljno
čistio da bi se mazao sandolinom da dobije željenu nijansu,a kasnije premazam
sa hempel jednokompnentnim lakom za čamce.
Radove na motoru ja radila firma Pro
Yacht- Zlatka Dubrete.
Spuštanje u vodu sa kranom.
Svaka cast Mestri!
OdgovoriIzbrišiinteresuje me da li postoji bilo kakav kontakt ili mejl od majstora koji su radili ili vlasnika ovog posta?
OdgovoriIzbrišimajstor od piture je u srbiji
IzbrišiPost sam ja uradio a vlasnik broda je Siniša Daković i njegov broj je 067 170 021
OdgovoriIzbrišiNeki dan sam sreo Sinišu i rekao mi je da je prodao brod u Ulcinj
IzbrišiPUNO TRUDA I LJUBAVI ALI JE OPET PAR GOD.BEZ ULAGANJA.POŠTOVANJE
Izbriši