5. ožu 2010.

Šegrt traži meštra !

Ako znate jednog kalafata koji je spreman uzet naucnika, ili radnika, kako god, ja san spreman ucit i radit.

Postovani

ja san vec dulje vrijeme u potrazi za barkom, drvenom naravno, ali i uz sav trud, ne isplati mi se uzet rabljenu staru etc...

Posto se vec nekoliko godina neuspijesno bavim stolariom, ali
ipak volim taj posao, i volio bi naucit drvenu brodogradnju, uz modernu tehnologiu je to po mom misljenu perspektivan posao, ne danas ali za deset godina sigurno. U Americi poznati  Gougeon Brothers, Inc. destljecima vec uspijesno grade jahte od drva i uz epoxidnu smolu, koja je po mom misljenu nacin da se kombinira dusu drvene barke sa prakticnost odrzavanja plasticne ...

 

Goeugon Brotherswestsystem.com

Ukratko, ako znate jednog kalafata koji je spreman uzet naucnika, ili radnika, kako god, ja san spreman ucit i radit.

Momentalno zivim u puli, ali spreman san doci gdje god to bilo...
Molim da mi javite ako znate gdje da se uputim, po mom istrazivanju i kontaktima, nitko ne zeli vise radit drvo jel se ne isplati ali ja san vidio i na sajmu da bi ljudi kupili drvenu da im se ponudi,

a drva u šumi jos je.

Pozdrav Gordon Šepuka

Nema komentara:

Objavi komentar