16. srp 2012.

Porinuće barke


Evo i izvještaja o nastavku radova na našoj pasari gdje sam bio prinuđen da ponovo na duže vrijeme (oko 2 godine) izvadim barku vani i promjenim neka od rebara oko 30%  i kompletno nadgrađe koje nije mjenjano preko 20 godina. To je poslednji put radio moj komšija i poznati barkariol Anto Pilastro a kao materijal za banke korištena je tada obična jelovina.
Sada sam odlučio da promjenim sve banke , kontramadijere i razme a kao materijal sam koristio jasen za banke i razmu i borovinu za kontramadijere, a za korbe je korištena hrastovina od prirodnih krivina.
Poučen dosadašnjim iskustvom u radu sa epoksidnim smolama sada sam je nanosio samo sa vanjske tj. Gornje strane drveta a druga strtana je tretirana klasično uljanim premazima kako bi drvo moglo uvjek da ispušta višak vlage iz sebe tokom ljetnih vrućina.
Ne bih želio da puno pišem o ovom renoviranju jer će slike dovoljno govoriti o tome a moja iskustva u vezi epoksidnih smola su pozitivna i dalje ću ih upotrebljavati .
Juče je barka ponovo porinuta u more na radost ukućana i prijatelja.
Ukoliko neko ima nekih dodatnih pitanja rado ću odgovoriti u skladu sa mpojim iskustvima.
Pozdrav od Zorana  sa Markovrta na Prčanj.













 



























Nema komentara:

Objavi komentar